"ett bättre inlägg"

Om någon timma rullar säkert Ida in i mitt hus och då blir det färgning! Jag har fått den stora äran att färga slingor i hennes hår, jag är verkligen bäst på sånt..
Just nu sitter jag med musik och "värmer upp", för det kan nog behövas.
Jag skriver mera ikväll!

I huvudet på Therese..
**    "Det är inte mitt fel om Idas hår blir konstigt. Då får hon skylla sig själv faktiskt! Jag sa att jag inte vet hur man gör, men hon trodde att jag kunde det bäst. Hon hade köpt någon färg sa hon bara. Så om hon anklagar mej, så anklagar jag hårfärgen!"

**    "Undra hur det ligger till igentligen. Tänk om han gillar mig, eller är det jag som har fått allt om bakfoten? Han kanske vill göra det. Tänk om han vill?? Fatta ont det kommer göra! Jag får försöka läsa av hans ögon eller något när vi ska öva dressyr i ridhuset på måndag."

**    "Det jag sa till Anton inatt var faktiskt bra. Jag kände mig verkligen riktigt smart! Tänk att jag var sån, liksom jätte uppfinningsrik. Det visste jag inte alls att jag var så duktig! Citat: "Barn är värd guld. Man får pengar när man är barnvakt". Jag blev faktiskt riktigt stolt över mig själv! Jag tror jag ska börja sikta mot högre höjder."
                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0