jobbar..

Hej alla mina vänner!
Nu har jag fixat Idas hår, och det blev faktiskt super snyggt! Tänk att jag är så duktig ändå! Vi tittade på talang medans färgen värkte. Och hahahah, typ "balla balla" fy vad vi skrattade! Och den dära tjejen Moa var jätteduktig tyckte jag. 
Var det någon mer som tittade på talang?

Jag tänkte berätta lite om min dag nu..
Jag gick upp vid nio tiden, duschade och tvättade håret. Sedan fixade jag mig ingör jobbet. Jag jobbar på Hagmyrens stallcafé, och jag måste säga att det är nå grymt roligt! Haha, sussie och jag står och skrattar åt alla byggarbetarna som är jätte små, och sedan äter som för fem personer. Att dom orkar!?
Jag plockade fram och fyllde på en massa saker och donade på lite.. Sen kom det mer och mer folk, och tillslut stod jag vid disken ungefär en timme och diskade och diskade! Det var rätt så jobbigt, men jätte kul ändå faktiskt. Tänk att diska kan vara så roligt när man får stå med en sån dära "spruta" och bara dränka ner tallrikarna och allt slask! Det låter jätte äckligt, jag vet.
Hur som helst så trivs jag jättebra och det är nå attans vad roligt det är! Ska jobba på söndag med Ida också när det är trav. Kommer bli mer folk då en vad det var idag kan man då säga!!  Plus att det ska bli mycket fint väder,
och det gillar vi!!
                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0