Pixie Lott

Godkväll eller godnatt!
Det blev faktiskt så att jag var med killarna och jennie ikväll. Var inte meningen, men jag skulle på maxi och dom var där så.. varför inte? Det var väl sisodär. Jag frös som tusan och ändå hade jag vinterjacka!! Annars var det väl bra!
Nu sitter jag och väntar på att älskade pappa ska komma hem ifrån Bollnäs, där han har varit och tävlat ikväll. Faktum är att dom precis nu, tutade utanför huset.
Vilket betyder att dom är hemma!

Jag hatar folk som är dumma.
Sånna som ljuger och sviker.
Dom som rent ut sagt förstör
det lilla liv man har kvar.
Ååh, jag blir så arg och sur!
Ingen vet hur många tårar jag
har fält för din skull.
Detta är fan inte mitt fel!
(ursäkta ordspråket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0