godkväll

Hej alla underbara blogg läsare!
Jag har inte varit så aktiv här idag, men har hänt lite saker.
Och jag har uppsatts i svenska, skriva en berättelse..
Visst är det jobbigt när man måste bli klar med
skolarbetet, men man orkar verkligen inte!
Man har varit i skolan hela dagen, och sen kommer
man hem och är trött och helt slut.
Och då kommer man på att, just ja! Jag har läxor.
Vad tycker ni? Är det roligt med hemarbeten?

Annars så tycker jag att dagen har varit skaplig.
Saknad av en viss person, men det funkar bra!
Bjuder på en bild också ;)
Lägger upp dagens tips snart också!

Kommentarer
Postat av: eee

åååh du är så fin!!!!

2010-03-30 @ 18:04:01
URL: http://emmahjelm.devote.se
Postat av: Therese

hihi, blev faktiskt nöjjd med den bilden om jag ska vara ärlig,(som jag alltid är) (aa'

men tack gummsiiiiiilumsaaan miin, som också är väldiigt fin! :D

2010-03-31 @ 12:11:07
URL: http://tessanpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0