de senaste dagarna

såå nå, vad har hänt i mitt intressanta men privata liv de senaste dagarna? :)
jag har nog lite skvaller som jag kanske delar med mig av, lite gossip som det heter i blogg världen. daah? ;) haha, inte är jag någon tokig bloggare som babblar runt å massa skit! nej, BACK TO BUSINESS!

jag har blandannat blivit utskäll av en kille, lite sådär små tråkigt.. men mer om det sen ;) mitt liv rullar jo fortfarande på! jag dog inte av det skaru veta :)

sen har jag ju ridit! på vad, undrar ni? ;) I am a little naughty girl you know :D
men på hästar såklart. eller inte ridit ridit som ni ser det, utan ridit som suttit på en sadel å ja ni vet :)
har jag rätt eller har jag rätt när jag säger att det är ni som är lite små naughty?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0