modeoffer??

Är det sant som jag tror, och som jag själv tycker, att jag är ett modeoffer?
Är i akut behov av styling och nya outfiter? :O
själv kán jag tycka att jag ser ut som en luffs, eftersom jag häver på mej det jag tycker är skönt, sen skiter jag i hur det ser ut, fram tills jag väl sätter min fot inne på tex: skolan..

KÖRT! Då hinner jag tänka 1000gånger, säkert mer, "varför satt jag på mej de här kläderna? usch vad ful jag ser ut! hinner jag springa hem och byta om? är det någon som ser värre ut?"
Såklart är svaren: 1: ingen vet. 2. ja de kanske du är. 3. nej det hinner du inte. 4. troligen finns det det, eller så säger alla samma sak till sig själv och anser att det är just DU som ser ut som en katastrof!


Mer om detta imorgon,
diskusionen är inte nerlagd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0