brukar ni också göra såhär?

Har shoppat med underbara Yasmina idag igen!
Det är så mysig att vara på stan och kika runt ibland. nog för att jag har varit på stan varje dag sedan vi började skolan, men vaddå? its *tessi style*!

nå, frågan till er då. brukar ni också göra såhär?

Skolan var väl bra idag, skaplig iallafall. Fikade på Jambo med Emma & Yassi efter idrotten. Pratade lite och hade roligt åt folk. haha! vissa är bara för mycket! Har ni tänk på det när ni är på stan, att vissa ser helt knas och jätte dum ut? haha, *tessistyle* att skratta åt folk!

Inne på mq:
(personal) - hittar ni något?

(jag) - jodå

(personal) - vi har mycket på rea nu!

(jag,) *med båda händerna fulla av kläder* - jag märker det!

(personal): *typ dör av skratt*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0