kan verkligen inte vara annat än stolt!

Var som jag aldrig berättat för er, på Romme idag för att tävla med Fantazia :)
jag är så stolt över min plutta så! Hon är helt bäst!
Visst att vi kunde få en mycket bättre placering, och vi hade inte behövt varit diskad. Men under hela loppet och i starten och ja allt! :D Vi fixade starten helt perfekt, vi körde inte på från start utan bara lunkade på lite, blev instängd och kom inte ut förens ingången i sista kurvan, då styr jag ut och vi är påväg om alla!! :D jag var så glad och hon sprang så underbart bra, att jag glömde bort att jag tävlade i lopp, vilket resulterade i att hon galopperar :(
 Men hon ställer sig, men vi tappade ganska mycket ändå eftersom det var ingången av upploppet redan.. :( Men hon gjorde ett upplopp som ingen annan! Hon bara spurtade!! :D men såklart så gav jag mig attan på att vi skulle förbi hästen framför, och vi tog in och tog in på den, och nosarna låg precis bredvid varan 1m innan mål, men såååklart driver jag på henne och PRECIS på mål. verkligen PRECIS på mål, så tar hon 2 galopp-steg...

Dom avvaktade med resultatet, men när vi är påväg in i stallet efter för att sela av, så ropar dom ut att vi blev diskad :(
men jag är så himla stolt över både mig själv och Zian! VI ÄR BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0