vad är felet ?

Hmm, har kommit på ett fel i mitt liv nu. eller ja, finns måånga ;)
Men finns något, eller rättaresagt någon, som jag saknar..  har inte kommit på på vilket vis, kanske bara ha "någon" som finns där, som man kan prata med och som man tycker om på det viset.
Eller ha "någon" som man tycker om, tycker om :(
Jag har inte bestämt mig, jag vet inte om jag tycker om dig på samma vis som förr, men jag vet att jag tycker om dig fortfarande!

Fan vad jag ångarar mina val jag gör ibland.. :( Jag påverkas av andra, av vad jag tror att alla andra ska tycka och tänka. skäms på mig! :(
Jag är rädd för allt igentligen , de kan man ju konstatera.. jag är rädd för vad som händer, för vad som kan hända, vad som kommer hända någon gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0