känslan man får när man ätit sig proppmätt

det går inte beskriva hur äcklad jag är just nu igentligen.
Efter ungefär 7 TON med Hot Chili-mat är jag nu helt full i min lilla mage.
Hur vi fick i oss allt?
Men fråga någon som vet, daah! ;)


Bion var iallafall super, SANCTUM säger jag bara.
Lova mej att ni tittar på den filmen någon gång, för den är jättebra :)
handlar om att dom ska undersöka grottor, och då kommer det en cyklon (?) och fyller hela grottan med vatten och massa. också ska dom försöka ta sig ut, och alla förutom Joshua dör typ.
Se trailern:


Kommentarer
Postat av: yazmina

SV: HAHA! Eller huur? men på dom bilderna gör jag ju till mig lite ;) men lite plut måste det vara ;)

puss!

2011-03-08 @ 21:56:19
URL: http://yazminas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0