new girl och en sjuk person


När man är sjuk får man så lov att spendera morgonen, dagen och kvällen i sängen med varmchoklad, ett äpple och en fin film. Just därför har jag lyxat till mig de två senaste dagarna med att se på New Girl, ni vet serien som gick på tvn?
Har kollat på exakt; 24 avsnitt á 22min = (Ska ta fram miniräknaren på telefonen bara), 528minuter av serien, alltså hela säsong ett! Nästan nio timmar? Men det va jag värd!

Har badat och fräschat upp mig lite nu ikväll eftersom jag verkligen ska till skolan imorgon. Får knapra Ipren och Alvedon imorgon om kroppen inte vill som jag vill, för jag ska till skolan bara, punkt.
Målat lite naglar också, resultatet får ni imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0